Een nieuw beursconcept voor FLUVIUS

Eandis en Infrax worden samen Fluvius,  het grootste intergemeentelijk bedrijf van Vlaanderen. Bij deze nieuwe naam hoort een nieuwe huisstijl en een nieuw beursconcept.

 

Het Standplus team ging in opdracht van Fluvius aan de slag om een nieuw en uitnodigend beursconcept uit te werken dat past binnen de nieuwe huisstijl. We ontwierpen een frisse, open stand en werkten daarbij vooral met blauw en groen, de kleuren van het nieuwe logo. Het houten schrijnwerk en de vele planten die we in deze stand verwerkten zorgen voor een energieke uitstraling. Ook met de vloeiende vormgeving van het logo werd gespeeld, o.a. in de op maat gemaakte gebogen lichtarmaturen.

In het standontwerp zijn open ruimtes voorzien om mensen te ontvangen, maar er is ook een wat meer intieme halfopen spreekruimte. Bezoekers kunnen zich aan de balie aanmelden en worden vervolgens naar een passende spreekruimte doorverwezen naargelang hun vraag. Wachten kan op aangename wijze met een koffietje of een watertje in de wachtruimte. Daar kunnen bezoekers even rusten op een van de poefjes en vinden ze ook al heel wat informatie op de schermen en in de uitgestalde folders.

Deze stand plaatsten we voor het eerst op de Bouwbeurs in Roeselare, die vorig weekend van start ging. Binnenkort bouwen we de grotere versie van deze stand ook op Batibouw.

Hebt u ook een stand nodig voor uw volgende beursdeelname? Wilt u graag een keer van gedachten wisselen en mogelijke vormen van samenwerking bespreken? Neem dan gerust geheel vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie: standenbouw@standplus.be of +32 51 74 59 98.